Registracijos ir priėmimo pas gydytojus tvarka

Registruotis gydytojo konsultacijai ar tyrimui galima:

  • telefonu 8 37 225577. Registruodamiesi telefonu priėmimui pas gydytoją, pacientai registratūros darbuotojui nurodo vardą, pavardę ir gimimo datą. Pacientai privalo įsiminti ar užsirašyti registratūros darbuotojo nurodytą priėmimo pas gydytoją datą ir laiką.
  • internetu: https://ipr.esveikata.ltwww.avevitaklinika.ltwww.manodaktaras.lt. Registruodamiesi internetu pacientai atlieka veiksmus, kurie nurodyti internetinės registracijos programoje ir įsimena arba atsispausdina pasirinkto vizito informaciją.
  • atvykus į klinikos registratūrą. Registruodamiesi atvykę į įstaigą pacientai gauna vizito lapelį, kuriame nurodyta priėmimo data ir laikas, gydytojo pavardė. 

Pacientas gydytojo konsultacijai, tyrimui ar procedūrai turi atvykti pagal išankstinę registraciją Jei pacientas pavėluoja į priėmimą pas gydytoją, jo priėmimas nėra užtikrinamas. Jei dėl svarbių priežasčių gydytojas aptarnauja pacientą ilgiau nei tam pacientui paskirtas laikas, kiti pacientai priimami vėlesniu nei nurodyta registracijoje laiku.  

Pacientams griežtai draudžiama be įforminimo registratūroje tartis dėl priėmimo su gydytojais. 

Negalintys atvykti nurodytu laiku, ne vėliau kaip likus vienai darbo dienai iki paskirtos vizito dienos, apie tai turi pranešti registratūros darbuotojui telefonu arba turi atšaukti internetinę registraciją pasirinktoje išnkstinės registracijos sistemoje. 

Gydytojui susirgus ir nesant galimybės aptarnauti iš anksto pas jį užsiregistravusių jo pacientų, pastarieji apie tai informuojami skambučiu, jei yra nurodę aktualų kontaktinį telefono numerį.

Pas antrinio lygio specialistus pacientai nukreipiami pirminės sveikatos priežiūros gydytojų sprendimu. 

Pacientai, esant reikalui (sergantys keliomis lėtinėmis ligomis, po stacionarinio gydymo, esant kelioms problemoms, kurių sprendimas užima ilgesnį laiką bei kūdikiai) gali būti užregistruoti ilgesnės trukmės gydytojo konsultacijai, t.y. užimant kelis laikus.  

SVARBU: Tą pačią dieną patekti pas šeimos gydytoją galima ūmios ligos atveju, kai pacientas karščiuoja ir pasireiškia vidutinio stiprumo/stiprus skausmas, traumai įvykus prieš > 48val. ir didėjant skausmui, tinimui, atsiradus progresuojant ūmiai alerginei reakcijai, kai pasireiškia bėrimas ir niežulys, be anafilaksijos požymių, kai pasireiškia ūmus, besikartojantis pykinimas, vėmimas ir viduriavimas,  esant lengviems nudegimams, širdies ritmo sutrikimams, trunkantiems ilgiau nei 48 val., nevartojant kraują skystinančių vaistų, kai negalima atlikti ritmo atkūrimo. Kai pacientui pasireiškia paviršinės akių infekcinės ligos, prasidėjusios prieš > 48 val., esant gyvūnų įkandimams ir įdrėskimams, kai nereikalingas chirurginis žaizdos sutvarkymas. Visais šiais atvejais pacientas pas šeimos gydytoją turi patekti per 24 valandas nuo jo kreipimosi į gydymo įstaigą momento. Kitais atvejais pacientai, nenorintys registruotis į bendrąją eilę ir pageidaujantys gauti planines sveikatos priežiūros paslaugas skubos tvarka, už jas turi susimokėti patys.

Atkreipiame dėmesį, kad kompensuojamųjų vaistų, siuntimų pas gydytojus specialistus išrašymas, medicininių pažymų išdavimas NĖRA būtinoji pagalba, todėl BŪTINA išankstinė registracija.